Slik fungerer skadetaksering
Bestill time til skadetaksering hos et av våre verksteder. En av våre ansatte vil da se på omfanget av skaden/skadene og ta bilder. På baggrund av dette vil vår medarbeider kunne estimere en pris for reparasjon. Informasjonen sendes da direkte til forsikringsselskapet ditt sammen med saksnummeret ditt hos forsikringsselskapet.
Besiktigelse av bilen og skadetaksering tar typisk 30-60 minutter.
Hva skjer etter skadetaksering
Det kan være lurt å sette opp time til reparasjon sammen med vår medarbeider slik at du kan få bilen på verksted så fort som mulig. Det praktiske rundt betaling av reparasjonen trenger ikke du å tenke på. Dette ordner vi direkte med forsikringsselskapet og vi starter naturligvis ikke reparasjon før betaling er godkjent av forsikringsselskapet. Det eneste du kanskje må betale er egenandelen. Dette skjer direkte mellem deg og forsikringsselskapet ditt.
Lakkskader og karosseriskader
Vi hjelper deg med alt fra små lakkskader til større karosseriskader og biloppretting. Hos oss får du skadetaksering og en presis vurdering av hva det vil koste å få reparert bilen, samt vite hva som dekkes av garantien.
Vi reparerer alltid etter produsentens retningslinjer. Benytter du et merkeverksted, vet du også at du får lakkreparasjoner i nøyaktig samme fargenyanse som resten av bilen.
Gå til vårt online bookingskjema for service og verkstedbestilling. Legg inn detaljer om din bil, ønsket tjeneste/type service, tidspunkt og sted.
Vi gir deg alltid en bekreftelse med pris før vi begynner på jobben. Du får også tilsendt en link til vår digitale Tracker. Der kan du følge hele prosessen, samt legge til og godkjenne nye behov hvis det skulle oppstå underveis.
Levere din bil på ett av våre merkeverksteder. Du kan vente hos oss eller få leiebil hvis du har behov. Hos de fleste av våre bilverksted bruker vi AutoKey - du kan da levere bilen når det passer deg 24/7.
Vi sender deg en SMS når vi har fullført jobben på verksted.